مطالب طنز(فرمون دادن دخترا)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

فرمون دادن دخترا 
. 
. 
بیا
 
. 
بیا
 
. 
بیا
 
. 
بیا
 
. 
. 
افتاد تو جوب نیا
 



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت20:45---28 مرداد 1392
عزیزم خوشم میاد که تر و خشک و همه میسوزونی پسر و دختر نداره ای ول


پاسخ:چه کنیم دیگه!!!!


HÄSTÏ
ساعت17:38---25 مرداد 1392
راسسسي فردابهم سر بزن فردا آپ ميشم
پاسخ: باشه عزیزم حتمااا


HÄSTÏ
ساعت17:37---25 مرداد 1392
خخخخ

خدانکشتت دختر

أوا...!

آپ جديدت واقعاااا باحال بودددد!!!



اووممم...اوووومممم...راستش...من... اهم...يه چن تا ازمطالبتو...چيزه...کپي کردم!!!جيييييغ ببشخييييييييد...نهههه...منو نژن...



اگ ناراحت ميشي حذفشون ميکنما بوخودا!!!



بهم بخبر بووووش باي
پاسخ:هههههههههههه اکشال نداره عزییییزم


محمد
ساعت21:21---23 مرداد 1392
اره به خدا فرمون دادنشونم مثل رانندگی شون میمونه
پاسخ:حالا من یه چیزی گفتم بخندیم!!!شما چرا جدی گرفتین؟!


شیدا
ساعت10:34---23 مرداد 1392
خخخخخخ

sherlock
ساعت15:47---22 مرداد 1392


up jadidet kheili bahl bod

bazam az ina kara bokon
پاسخ:ممنون.باشه حتماااا


MPR1997
ساعت19:42---21 مرداد 1392
می دونست دلم اسیره ولی رفت / می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست / می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت / غم اون تو دل نشسته ولی رفت.........

هه هه هه اره واقعا همین طور فرمون میدن
پاسخ:نه همشونااا


arezojoon
ساعت17:28---21 مرداد 1392
از بعضیا میپرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید ؟



یه چیزی میگن که مجبور میشی بعدش بپرسی به سلامتی حالا دختره یا پسر

به من سر نمیزنی بی معرفت
پاسخ:آره والا!اووووومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 21 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ